highschool.reismee.nl

Meghan houdt ons op de hoogte van haar leven in Minnesota.

Vorige week ontvingen we onderstaande email van Meghan. High School Amerika student: 

Hello High School team!

Ik dacht laat ik eens even een update aan jullie geven, alles gaat hier harstikke goed in minnesota, het begint wel extreem koud te worden ( het word hier -30 Celsius in de winter!!) maar alles gaat hartstikke goed!
Ook ben ik geïnterviewd voor de schoolkrant dus dat is kei leuk! Binnenkort komt het interview online , er is een speciale website van de schoolkrant waar het op komt te staan! Ook heb ik een filmpje over het dagelijkse leven in de usa, ik zal de link geven, als jullie het leuk vinden om het te bekijken! Tussen mij en me gastfamilie gaat alles heel goed, er staan veel leuke dingen op de planning, vooral veel dingen die wij in NL helemaal niet kennen, en ik misschien nooit zou doen als ik niet de kans had gekregen . bijvoorbeeld ice fishing en ik ga ook een keer mee op jacht, heel gek allemaal dat dat hier zo groot is, geweren in huis is kei normaal haha! Ik vind het allemaal geweldig hier! De heimwee is eigenlijk wel helemaal weg, natuurlijk zijn er moeilijke momenten, maar eigenlijk voel ik me hier gewoon thuis!

Groetjes!

Meghan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active